Форвард Дрімс надає послуги SEO просування сайтів, контекстної реклами, аудіо-реклами в супермаркетах.
Пошуковий маркетинг
Допомагаємо отримати трафік на ваш сайт через пошукові системи, в першу чергу Google. Сюди входить звичайні та платні місця розміщення, відомі як SEO та SEM відповідно. В обох є свої плюси та мінуси, але краще за все вони працюють разом в рамках єдиного стратегічного підходу. В деяких випадках ми додаємо аудіо-рекламу в супермаркетах та торгових центрах.
SEO просування сайтів (Search Engine Optimization) – це технологія розкрутки сайту в пошуковій видачі з цілю отримання трафіку на сайт. В основі роботи по сео лежить знання алгоритмів ранжування ресурсів в видачі та покращення сайту для виведення на перші позиції результатів пошуку по потрібних ключовим словам. Ваш сайт піднімається у видачі Google, на сайт йде трафік, чим вище позиція, тим більше трафіку.
SEO – це одна з самих ефективних технологій залучення трафіку на сайт (лідогенерації) по дуже низькій ціні.
Контекстна реклама SEM – це текстові, медійні оголошення або відео, які показуються користувачам в залежності від їх пошуковим запитам, інтересам або поведінкою в інтернеті. Контекстна реклама Google Ads показується в результатах пошуку, на сайтах партнерів Гугл, в мобільних додатках та на інших ресурсах.
Налаштування пошукової контекстної реклами Google Ads
Ваша реклама показуватиметься в результатах видачі Гугл. Реклама в пошуку відповідає на конкретний запит користувача саме в той момент, коли він актуальний.
Чим цікава пошукова реклама для рекламодавця:
- Рекламні оголошення показуються тим, хто сам шукає ваші товари або послуги.
- Діє PPC-модель оплати – ви платите тоді, коли користувач клацне по оголошенню.
- Ви самі визначаєте максимально допустиму ціну, яку готові платити за клік.
З чого складається пошукове оголошення в Google Ads
Мінімальна вимога до оголошення – це заголовок, текст оголошення та посилання на сайт.

Перший заголовок: Замовити суші в Ваше місто
Другий заголовок: 1 кг суші від 369 грн
Опис: Безкоштовна доставка від 200 грн. 1кг суші - 369грн. Швидка доставка. Велике меню.
Посилання на сайт: www.dostavka-sushi.ua/gosite/
Це лише приклад, пошукові оголошення можуть виглядати по різному.



Ретаргетинг
Дозволяє «доганяти» рекламою користувачів, які вже були на вашому сайті чи бачили ваші рекламні оголошення.
Реклама в контекстно-медійній мережі Google
Така реклама показуватиметься на сайтах, в мобільних додатках та на інших ресурсах, які входять в рекламну мережу Google Ads. Ваші оголошення в мережах можуть показуватись користувачеві, якщо він цікавився вашими товарами чи послугами раніше або прямо зараз знаходиться на сайті, який відноситься до вашої тематики.
Головна відмінність реклами в мережах від пошукової, що для показу ваших оголошень користувач не вводить конкретний запит. В пошуку ви рекламуєтесь по конкретних ключовим запитам. Запускаючи рекламу в контекстно-медійній мережі Гугл (Google Display Network), ви таргентуєтесь на користувачів, які прямо зараз не шукають ваш товар/послугу, але так чи інакше проявили зацікавленість до того, що ви рекламуєте.
Чим цікава контекстно-медійна мережа Гугл для рекламодавця
КММ Google – це 2 000 000 сайтів та додатків, де може показуватись ваша реклама. Сюди входять YouTube та Gmail. КММ Гугл охоплює 90% користувачів інтернету.
Види таргетингу в КММ Google
- Таргетинг на місце розміщення. Можна вказати конкретні сайти або канали на YouTube або вказати загальну тематику сайтів.
- Таргетинг на аудиторію. Ви вибираєте ту аудиторію, якій хочете показувати рекламу – по віку, статі, захопленням та іншим параметрам. Сюди також відноситься ремаркетинг.
Скільки коштує контекстна реклама в Google Ads
Від $0,1 за клік.
В контекстній рекламі використовується PPC-модель (pay-per-click), при якій рекламодавець платить за дію: перехід на сайт або дзвінок в вашу компанію.
Діє аукціонна система ціноутворення. Щоразу, коли користувач вводить пошуковий запит, проводиться аукціон в режимі реального часу. Кожне оголошення бере участь в ньому зі своєю ставкою, яка задається в налаштуваннях рекламної компанії.
Але не завжди аукціон виграють рекламодавці, які готові платити максимальну ціну за клік. Система враховує велику кількість факторів, серед яких: коефіцієнт якості оголошення та його клікабельність. Це дозволяє збалансувати рекламну видачу та транслювати оголошення різних рекламодавців не тільки по принципу найбільшої ціни, але й по степені корисності для користувачів.
Переваги контекстної реклами Google
- Гнучкість налаштувань контекстної реклами та різні можливості для пошуку вашої цільової аудиторії
- Безкоштовна система веб-аналітики Google Analytics дозволяє аналізувати компанії, щоб чітко розуміти, окупається реклама та який прибуток вона приносить
- Швидка віддача вкладених інвестицій. Показ контекстної реклами починається зразу після її запуску.
Як замовити ефективне налаштування контекстної реклами
Ми рекомендуємо замовляти налаштування контекстної реклами в комплексі із seo просуванням. Такий підхід дає максимальне охоплення та пришвидшує повернення інвестицій від реклами в інтернеті.
Однак контексту рекламу можна налаштовувати окремо.
Ми налаштовуємо Google Ads:
- пошукову рекламу
- банерну рекламу
- товарну рекламу
- відеорекламу
- рекламу в мобільних додатках Google Play та App Store
В любому випадку заповніть анкету. Ми зв’яжемось з вами на протязі робочого дня.
Вкажіть ваш номер телефону:
*Зателефонуємо протягом робочого дня.
SEO просування сайтів в Google
Користувач вводить цікавий йому запит, а пошукова система будує список посилань на ресурси. Після цього користувач знайомиться з коротким описом ресурсу та переходить на нього, якщо він його зацікавить. Чим вище ми піднімемо ваш сайт в результатах, тим ймовірніше що користувач перейде на ваш сайт. Мінімальна вимога – попасти на першу сторінку видачі тому, що зазвичай дальше користувач не заходить.
Алгоритми побудови пошукової видачі Google не розголошує. Тому велику роль грає досвід оптимізатора.
Як ми допомагаємо вивести ваш сайт в ТОП
Оптимізацію сайту ми розділяємо на дві частини: внутрішню оптимізацію та зовнішню оптимізацію.
Основні методи внутрішньої оптимізації, які ми використовуємо
написання якісного контенту
HTML, CSS валідація
адаптація під мобільні прилади
пришвидшення завантаження сторінок сайту
побудова структури внутрішніх посилань
створення правильної структури сайту
оптимізація тегів H1, Title, Description
дослідження потрібних ключових слів та виявлення інтенту
Основні зовнішні методи просування, які ми використовуємо
ручна реєстрація в самостійних каталогах
реєстрація в пошукових системах
обмін посиланнями
реєстрація в Google мій бізнес
розміщення статей
публікація в ЗМІ
соціальні сигнали
крауд-маркетинг
ведення блогу
Як ми відстежуємо ефективність SEO
Перш, що ми відстежуємо це динаміка позицій сайту по всім запитам. Далі дивимось на зміни трафіку з органічної видачі Google.
Від чого залежать терміни SEO-просування
SEO оптимізація та вивід на потрібні позиції в видачі – процес значно розтягнутий по часу. Результат від проведених SEO робіт починає проявлятись приблизно через 2-3 місяці після їх початку. А значні результати від розкрутки сайту будуть помітні через 6-12 місяців.
Хоть, можливі й більш швидкі результати. На швидкість та успіх оптимізації впливає ряд факторів, серед яких:
- вік домену та його оцінка в пошукових системах
- рівень конкуренції в вашій тематиці
- якість реалізації проекту (в технічному та інформаційному плані)
- поведінкові фактори
- якість оптимізації та грамотний збір семантичного ядра
Вартість пошукового просування
В цілому на вартість SEO-просування сайту впливають:
- конкуренція у сфері вашої діяльності, наявність гарно розкручених сайтів ваших конкурентів
- стан вашого інтернет-проекту, наявність санкцій від пошукових систем
- необхідність модернізації сайту
- регіональність надання ваших послуги чи товарів
В компанії Forward Dreams вартість SEO-просування в Києві, Одесі, Тернополі, Харкові, Миколаєві та інших регіонах України починається від 10 000 гривень в місяць (без НДС).
Нумо працювати над досягненням ваших цілей. А потім перевершити їх. Ми візьмемо на себе важку роботу та приведемо вашу компанію туди, де вона повинна бути.