Як використовувати TikTok для бізнеса

TikTok для бізнеса

Зміст

1. Що таке TikTok

2. Що зробило TikTok популярним

3. TikTok для бізнеса:

  • успішний кейс використання ТікТок для бізнеса
  • брендовий трек – безкоштовно
  • платна реклама на ТікТок
  • сторінка бренду на ТікТок
  • брендова маска або ефект
  • in-feed native video

4. Майбутнє TikTok

Що таке TikTik і чому він популярний

TikTok від заснування до сьогодні

Вересень 2016 р. Китайська компанія ByteDance запускає сервіс для публікації коротких відео Douyin. І вже до кінця 2017 р. додатком для публікування коротких відео активно користується 80% мобільної інтернет аудиторії Китаю, а це 600 млн. китайців.

За 1 рік існування сервісу, час перегляду коротких відео збільшився в три рази. З’являється міжнародна версія TikTok.

Листопад 2017 р. ByteDance купує караоке-додаток Musical.ly за $1 млрд, і в серпні 2018 всіх користувачів об’єднує в TikTok. В той час у Musical.ly було 100 млн. користувачів, а у  TikTok – 500 млн.

Січень 2019 р. В додатку запускають першу рекламу – це був Pre-roll (рекламний відеоролик, який загружається до початку запрошеного користувачем онлайн-відео і триває, зазвичай, до 30 секунд) з рекламою додатку доставки їжі Grubhub. І вже тоді спеціалісти почали говорити, що класичні рекламні формати не зайдуть в додатку, де наслідують спів під музику.

Тільки з початку року додаток був скачаний 614 млн. раз – а це більше ніж в Instagram (376 млн. скачувань). Більше тільки в WhatsApp (707 млн.) і Facebook Messenger (636 млн.). В загальному додаток TikTok завантажили 1,5 млрд. раз по всьому світу.

Лютий 2019 р. По даним користувач тратить на додаток 30-40 хвилин в день. Американські користувачі проводять в додатку в середньому 52 хвилини на день і відкривають його в середньому 8 раз на добу.

Жовтень 2019 р. TikTok займає 1 місце серед завантажених додатків у App Store та Google Play. 40% користувачів – люди вік яких від 16 до 24 років.

Зараз TikTok – соціальна мережа з відеороликами до 1 хвилини. Користувачі можуть наложувати музику і фільтри, а також є можливість запису відео на хромакеї (зеленому фоні).

  1. Головний екран додатку – вкладка з рекомендація (в ній закладений «розумний» алгоритм). Користувачу не потрібно на когось підписуватись, щоб дивитись відео.

Розділ «Для вас» постійно заповнений контентом і міняється в залежності від реакцій (лайків, репостів і допереглядів). Людям не потрібно вибирати, що дивитись – ТікТок вибирає за них. Це звільняє від думок: «на кого б то підписатись?», «де шукати цікаві відео-блоги?» чи «трендові шоу».

Алгоритм Тік Ток слідкує за кожним Вашим візитом і підбирає найбільш таргентований контент. Частина користувачів ще досі ніколи не заходили в розділ «Підписки», тому що у цьому немає необхідності. Це можна побачити  по внутрішній статистиці: 90% переглядів приходять на рекомендації, а не від підписок.

  1. Тотальна втома. По всюди людей «грузить» інформація про політику, соц. відповідальність, модних показів і т.д. Але ж першочергово соц. мережі створювались для відпочинку, для відволікання від буденного життя – саме це користувачі знайшли в TikTok.

В соц. мережі ТікТок можна побачити танцюючого офісного працівника чи лікаря, дитину, яка їсть цукерку, крутого кота, в якого гардероб більший ніж в людини.

В мережі Тік Ток немає обмежень – робіть та показуйте що хочете. Контент тікток – швидка і не перевантажуюча мозок позитивна емоція, що працює як «залипуха». Що підтверджує статистика: довге залипання та безкінечний скроллинг при разовому заході (до 40 хв.).

ТікТок ще називають «мережею регіональних талантів». Наприклад, більшість Instagram-блогерів живіть у великих містах, так як важко зняти контент, який би сподобався користувачам, без гарних фото та брендових речей та закладів.

В TikTok «правлять» регіони. Достатньо бути собою і повторяти рухи в такт. Любий може вийти в ТОП, і не важливо, яка у тебе картинка і чи брендовий одяг. Поки це площадка хвилинного щастя і класних танцювальних челенджів.

Які можливості відкриваються у TikTok для компаній

TikTok – ще один канал для комунікації компаній зі своїми споживачами. Брендам потрібно адаптуватись, вивчити платформу і не втрачаючи дорогоцінного часу, захоплювати увагу та нішу.

Адже боротьбу за увагу бренди деколи програють тільки тому, що вчасно не адаптувались до змін користувацької поведінки. Якщо на площадці є Ваша аудиторія – Ви зобов’язані там бути.

Кілька великих брендів у 2019 році вже запустили Hashtag Challenge (Pepsi, Sprite та інші), більшість замовляють медійне розміщення і активно працюють з лідерами думок, створюють сторінки для своїх брендів. Цього року боротьба буде за круті треки та UGC.

Успішний кейс рекламної компанії у TikTok

Pepsi для рекламної компанії в Індії записала музичний кліп Har Ghoont Mein Swag з головними інфлюенсерами молоді в країні: Дішей Патані, Тайгером Шроффом і Баджахом.

В Тік Ток копанія запустила #SwagStepChallenge з цим треком. Через 24 години відео набрало 240 млн. переглядів, а трек – 15 000 користувацьких відео. Зараз у всіх відео з хештегом #SwagStepChallenge 23 млрд. переглядів, це одна з найбільш охоплених активацій на площадці.

Потрібно взяти до уваги, що Тік Ток – не видає статистику лідерів думок по містам, тому важливо вибарати блогерів із 90% українською аудиторією.

Брендовий трек – безкоштовно

Поки що треки можуть завантажувати всі користувачі. Це чедовий інструмент і на відмінну від офіційного челленджа, брендований контент можна загрузити безкоштовно. Майбутнє Вашого брендового треку повністю буде залежати від креативу – зауважте, що це не глянцевий Instagramа досить специфічний і навіть досить дивний гумор.

І якщо трек зайде, Ваш бренд отримає UGC. По-іншому трек відкриває можливість запустити неофіційний челлендж, так як любий користувач по бажанню зможе записати відео з Вашим треком.

Стандартні блогерські інтеграції. Платна реклама на ТікТок

Tik Tok проти комерційного розміщення у блогерів, яке проходить повз них. У платформи є багато обмежень і причин для тіньового бану та видалення контенту. Тому купувати рекламу безпечніше через офіційні агентства або площадки-партнери.

Та навіть для платних публікацій в ТікТок першочергове значення має креатив. Оскільки платформа не має поняття середнього охвату блогера, все буде залежати від «зайде – не зайде». Навіть коли у блогера 1 млн. підписників, з поганим креативом Ви не отримаєте потрібного вихлопу. Можливо єдиним способом стати близьким до аудиторії – слідкувати за трендами та реакціями на контент.

Сторінка бренду на TikTok

TikTok досі ще місце з обмеженим охватом. Якщо Ваша цільова аудиторія (підлітки та молодь) сидить на платформі, тоді створити сторінку – необхідність. Для початку рекомендуємо бренду взяти участь в популярних челленджах або хештегах.

Що це дасть? По-перше, покаже, що бренд «в темі», по-друге, це можливість швидко набрати органічне охоплення та підписників в аккаунт без додаткових витрат на рекламу. В соц. мережі не так важлива візуальна частина, тому створити контент буде значно дешевше, ніж соціальних мережах, де вже привикли до гарних роликів в 4K.

Брендова маска або ефект

Біля 47% користувачів платформи постійно використовує ефекти – аналог AR-масок, для створення контенту. При грамотному використанні в блогерів, брендові ефекти помітять і компанія отримає максимальне охоплення.

Для компанії  #онавыпьеттебя Fanta розробила маску Fanta Dark, яку підтримали блогери. Щоб перемогти «темряву», потрібно зробити ковток Fanta Dark Mystery. Сумарне охоплення всіх роликів з хештегом – 350 млн. переглядів.

Просування в рекомендаціях із зовнішнім переходом (in-feed native video)

Це пряма реклама в стрічці, але щоб рекламу додивились, відео не повинне вибиватись із загальної стрічки, інакше його просто пролистають. В ідеалі просувати окремо залитий брендований матеріал від блогера. Так компанія не потратить кошти на створення креативу, а відео буде дивитись максимально органічно.

Розміщуючи на площадці рекламу Вашого бренду, потрібно вивчити специфіку контенту. На TikTok не зайдуть рекламні креативи з Instagram чи YouTube, на таких креативах скоріш за все злиєте бюджет. Приділіть достатньо часу на вивчення контенту та специфіки, перед запуском рекламної компанії.

Що може очікувати на TikTok?

В планах ТікТок запустити музичний сервіс, який стане конкурентом для Spotify та Apple Music. Це чудова новина для музикантів, тому що це в першочергово площадка для треків. Він ідеально підходить для просування виконавців, чим вже активно користуються деякі зірки.

Соціальна мережа породить власних музичних кумирів, як у свій час це зробив Ютуб. Плюч це залучення представників інших сегментів цільової аудиторії. По суті, бренд створить кругом свого головного ресурсу необхідну інфраструктуру, і це чудово і за цим буде цікаво спостерігати.

Китайський додаток став таким успішним, що американські сенатори попросили національну розвідку США  вивчити роботу TikTok: «Це потенційна загроза, яку не можна ігнорувати», – так переживають за дані американських користувачів.

Все, що не піддається первинному розумінню (прослідкуйте за реакцією людей, які вперше заходять у TikTok), завжди викликає підвищену зацікавленість. Але як тільки світ зрозуміє «розумні» алгоритми платформи, ажіотаж спаде.

Успіх TikTok намагаються повторити більшість великих ІТ-компаній. Так Google задумався про придбання конкурента – Firework. Марк Цукерберг заявив співробітникам, що планує випередити ТікТок створенням схожого сервісу, а Інстаграм запустив схожий на ТікТок-ролики формат історій в Бразилії.

Очевидно, що зараз всі компанії хочуть отримати свою долю популярності в соціальних мережах. А бренди, які прийдуть на платформу першими, отримають максимум ефекту з мінімальними інвестиціями.

Малоймовірно, що поява нових соц. мереж чи площадок сьогодні спроможні змінити світ. Інстаграм дійсно поміняв світ і звичку споживати інформацію, спілкуватись, визивати хвилю психологічних коплексів і відкрив світові величезну кількість цікавих  талановитих людей, перевернув весь маркетинг і дав роботу багатьом людям.

Але зараз ми можемо спостерігати лише зміну звичок поведінки аудиторії, як правило, більш молодшої, того покоління, яке вже народилось в світі глобальних мереж. Це всього навсього ще одне місце споживання контенту, хостинг.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *