5 порад як покращити конверсію блогу

Як покращити конверсію блогу - Форвард Дрімс

Ваш бізнес може отримати надзвичайно велику користь, від ведення корпоративного блогу. Також ведення блогу однозначно допоможе:

  • зайняти більш високі позиції в результатах пошуку (SERP)
  • підживити просування в соціальних мережах
  • дати закріпитись, як ідейний лідер в тій чи іншій ніші

Важливо заохотити відвідати Ваш блог, але цього не достатньо, якщо Ви хочете, щоб користувач, ще й зробив певні дії. Тобто, звернувся до Вашої компанії («конвертував» – зателефонував, залишив свої контактні дані і т.д. і т.п.).

Потрібен ріст показника конверсії на Вашому блозі?

Ці прості поради допоможуть Вам покращити коефіцієнт конверсії бізнес-блогу.

Помістіть його на корпоративному сайті

А Ви дали людям можливість легко перейти на блог з сайту компанії? Навіть, якщо Ви вирішили розташувати його на окремому від бізнес-сайту домені, все одно потрібно переконатись, що користувачі з легкістю зможуть перейти з блогу на бізнес-сайт і навпаки. Це потрібно для того, що веб-сайт компанії дає блогу високий рівень довіри, якої може не бути, якщо вони існують окремо один від одного.

Коли немає прямого зв’язку між корпоративним сайтом та блогом, життєво важлива інформація, яка передає довіру відвідувачу – відсутня! Коли блог є частиною корпоративного сайту, відвідувач автоматично знає, хто автор, чим займається, як можна зв’язатися з ним. Правильна навігація по сайту – це те, що повинен бачити користувач. В результаті складається враження довіри і впевненості, відчуття, яке може спонукнути до потрібних дій.

Публікуйте толковий контент

Переконайтесь, що весь контент, який Ви постите в блозі, корисний читачам. Детально розкривайте тему. Це дасть Вашій компанії стати надійним джерелом інформації, що так чи інакше підштовхне відвідувача до активних дії, але не тільки це. Додатково Вам потрібно адаптувати його під кожен етап продаж. Всі статті повинні бути надзвичайно якісними, також максимально висвітлювати тему. Читач повинен бути впевненим, що він знайшов всю необхідну інформацію для себе. Це в нього формує позитивне мислення, яке зрештою приведе до того, що він зв’яжеться з Вами і можливо стане найкращим клієнтом.

Не робіть акцент на соціальних мережах

Хочете, щоб відвідувач Вашого блогу, щось зробив, ця дія має бути в центрі уваги! Досить часто люди розміщують кнопки соціальних мереж у верхніх точках, розміщуючи «форму захоплення» в другорядних місцях. Якщо потрібно, щоб Ваші читачі заповнили контактну форму, зателефонували у Ваш офіс чи придбали продукт, ці блоки повинні бути в самих помітних місцях – замість кнопок соціальних мереж. Ціль сторінки компанії в соціальних мережах – привести відвідувача на сайт чи блог, а не навпаки. Якщо користувачі перейдуть на Вашу сторінку в фейсбук, інстаграм – вони можуть не вернутись і не стати Вашими клієнтами.

Розмістіть заклики до дії та форми «захоплення»

В багатьох корпоративних блогах, присутня форма «захоплення». Якщо для Вас це теж доцільно, то потрібно переконатись, що відвідувач розуміє, що саме Ви хочете, щоб він зробив! Форма «захоплення» має стати самим помітним блоком на сторінці і використовуватись не один раз. Подумайте над тим, щоб розмістити її у верхній та нижній частинах сторінки. Переконайтесь, чи вона не дуже складна в заповненні. Якщо Ви хочете, щоб читач підписався на розсилку новин, просто попросіть заповнити адрес електронної пошти. Зробіть форму настільки простою, наскільки це можливо. Винагороду Ви отримаєте у вигляді збільшення конверсії.

Наведіть порядок

Деякі блоги мають чудовий контент, але на них багато всього відбувається, що відволікає користувача. Якщо буде багато «шуму», читач не буде знати, що робити далі. Не шкодуючи видаляйте все що несуттєве, щоб було зрозуміло та помітно те, що насправді має значення – контент та форма «захоплення».

Речі, які відволікають відвідувача: блискучі елементи, багато зображень та захаращена бокова панель.

Робота з корпоративним блогом – корисний інструмент, але тільки коли все зроблено правильно. Ці поради, безумовно, допоможуть збільшити конверсію!

Ми знаємо, наскільки важливий корпоративний блог для Вашого успіху, тому він являється невід’ємною частиною стратегії просування для всіх наших SEO-клієнтів.

Не маєте блогу? Телефонуйте +380 (98) 118-73-74

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *