Рекламний аудіо ролик • Forward Dreams - рекламне агентство | Україна
Запис рекламного аудіо ролика

Рекламний аудіо ролик

Врахуємо специфіку аудіо звернення

Оптимальний час для сприйняття інформації 30-60 секунд. По формі аудіо рекламний текст – блейк-аут: динамічний діалог з елементами юмору, тому що розрахований на короткий час.

Створимо для Вас ролик, який буде володіти оперативністю в подачі, селективністю, камерністю і тим самим створювати атмосферу довіри.

Звуковий супровід. Підберемо звукові ефекти, це може бути як мануальні, електронні звуки або ж записані природні звуки.

Тривалість звучання. На Заході прийнято 16 машинописних знаків рахувати за секунду. Рядок в 80 знаків займає в ефірі при середній швидкості читання 5 секунд. Ми, як правило, приймаємо цю кількість знаків.

Сценарій (текст) аудіо ролика

Замовляючи рекламний аудіо ролик «під ключ» будьте впевненні, що ми врахуємо:

  • синтактичну організацію рекламного тексту
  • ритмико-інтонаційну структуру
  • лексику (так ми знаємо, що існує два пласти лексики: позитивно-оцінний і нейтральний. Наші копірайтери-сценаристи з’єднають слова з обох груп в стійкі сполучення - рекламні кліше, а також в обороти з модальним фарбуванням прохання, пропозиції)

дотримуємось правил створення рекламного аудіо ролика

  • привернути увагу слухача в перші 10 секунд
  • логічна послідовність подання інформації по формулі «ЩЯД» (що – як - де)
  • звернення до конкретного споживача, а не до всієї цільової аудиторії
  • тайминг: не повинно бути довго по часу
  • якщо використовується звуковий ефект, то слухач безпомилково буде розуміти до чого цей звук апелює
  • звукові ефекти, в тому числі музика, будуть сприяти запам’ятанню товару чи послуги компанії, але не розважати слухача
  • + таємні техніки, які ми не розголошуємо

Які види рекламних аудіо роликів Ви можете замовити у нас

Просто ролик. Самий популярний вид аудіо реклами. Це аудіо звернення або сюжет, тривалістю до 90 секунд.

Спонсорський ролик. Тут обов’язково повинне бути згадування про спонсора.

Рекламний сюжет. Тривалість зазвичай складає понад хвилину, а також може бути присутня заставка «на правах реклами».

Самореклама. Реклама заходів або проектів, організатором чи інформаційним спонсором.

Музичні логотипи. Це короткий музичний слоган компанії, тобто рекламний ролик являє собою проспівану назву компанії, або її слоган, або коротке послання. Самим відомим музичним логотипом можна обуснованно рахувати джингл «Always Coca-Cola!».


Як замовити аудіо ролик?

Вкажіть свій номер телефону